Vítám všechny švadlenky na tomto blogu.

Tento blog je o šití kabelek, batohů, peněženek z mé tvorby pod značkou AL-Fish.



pondělí 2. dubna 2012

Peněženka - kartovník

Byla jsem požádána jestli bych mou původní  navrženou peněženku nerozšířila ještě o další kapsičky na karty a z peněženky by se stal spíše "Kartovník", kapsička se zipem třeba na cennější karty, větší kapsy třeba na účtenky a 14 kapsiček přímo na karty (do jedné se bez problému vejdou i dvě karty). Tak zde je ukázka jak to dopadlo a určitě nezůstane u jedné (budou časem v obchůdku na Fleru - stačí prokliknout ikonu Fleru vpravo od článků). Peněženka/kartovník samozřejmě patří do sady ke kabelkce v předchozím článku.






Přeji krásný večer.
Alakala

6 komentářů:

  1. Už nějakou chvíli tady studuju tu nádhernou peněženku a nevycházím z údivu. Máš ji perfektně promyšlenou a krásně udělanou.

    OdpovědětVymazat
  2. AHoj Gizelo, děkuji, vlastně na popud jedné zákaznice, vznikla inovace původní peněženky a hlava mi šrotovala, aby mi to všechno vyšlo :-)))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, krásné věci jste moc šikovná. Taky si hraji můžete mrknout na http://handmademiruska.blog.cz/ díky a přejí krásný den Mirka

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ta zákaznice a musím kartovník jen pochválit. Je skvělý, všechny karty mám přehledně po ruce. A také je předmětem obdivu pokladních a okolostojících zákaznic. :o)
    Ali, jsi šikulka, děkuju.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Alenko, moc děkuji za pochvalu a mám velkou radost, že dobře slouží.

    OdpovědětVymazat