Vítám všechny švadlenky na tomto blogu.

Tento blog je o šití, látkách, doplňcích apod. Přidejte se ke mě.



pátek 9. března 2012

Černobílá kráska

Mám asi, nějakou předjarní únavu, protože mi jde všechno pomalu a trvá mi vše 2x déle než obvykle, ale snad  už to jaro a teplo brzy přijde a zrychlím trochu tempo. Teď jsem si pohrála s krásnými černobílými látkami z kolekce Fleur Noir. Taška je opatřena koženkovými uchy a zapíná se na zip a je dle vlastního návrhu. Tak tady se můžeme podívat:


Krásný večer
Alakala

8 komentářů:

  1. no páni tak ta je epes rádes absolutně šikézní !!! nádherný kousek

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se ti povedla, je překrásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, černobílá je klasika!!!! Miluji tento kontrast.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná, miluji černobílé kombinace.

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tak ta vypadá dobře! Černobílá nikdy nezklame a kombinace vzorů taky velice zdařilá...

    OdpovědětVymazat